Saturday, June 06, 2015

Seohyun of June (2015)

Here is the collection of photos, SelCas, and updates for the month of June from our dear maknae, SeoHyun!

"아몬드 오독오독~ 에너지충전!!♡ㅋㅋ"



"아련한 우리 두부~♡ ‪#‎두부‬ ‪#‎귀요미‬"

"짜잔!!!깜짝공개!!!!ㅎ 머리 염색했어요~~♡ 새앨범 조금만 더
기다려줘요~^^ ‪#‎두근두근‬ ‪#‎서현염색‬ ‪#‎소녀시대새앨범‬"
"Tadah!!! Surprise reveal!!!! Heh. I dyed my hair~~♡
Wait a bit longer for the new album~^^
  ‪#‎SeohyunDyeJob‬ ‪#‎SNSDNewAlbum‬"

"여기는 코사무이~~날씨가..날씨가 너무좋아요♡"

"‪#‎미쏘‬ 촬영중찍은사진~~ㅎ"

"Photo by Tiff언니♡ Thanks!!ㅎㅎ"

"오늘 밤 10시~!!#맨도롱또똣 본방사수 해줄거죠~?♡
너무 즐거운 촬영이었어요~^^ 맨도롱 또똣 화이팅!!♡"


"어제 seohyun's party에 오셔서 생일 축하해주신 모든분들~~너무너무
 고마웠어요^^덕분에 정말 행복한 날이었어요♡ ‪#‎서현생일파티‬"

Trans: Thank you for all the people who came to celebrate with
me at Seohyun's party~~ I was really happy because of you♥

Follow her in Twitter @Sjhsjh062891
Follow her in Instagram @ seojuhyun_s
See her posts in May (2015)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox