Sunday, March 01, 2015

Yuri of March (2015)

Here is the collection of photos, SelCas, and updates for the month of March coming from the energetic Yuri!

"꽃도 다듬고 커피도 내리고 ‪#‎DripCoffee‬#KenyaAA"


"연습실에 율빠들이 준 YR 모자 쓰고 온 순규리
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"
"SoonKyu-ri wore the YR hat that Yulppas gave to the practice room
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

trans sonexstella

"black‪#‎nailyume‬#thanku"

"Am3:00 이른 출근길 문득 , 엄마아빠생각이 ‪#‎강원도‬#사랑해#겨울바다"

"Am1:30 늦은퇴근길 문득 생각나는.. 줄을 서시오!"


"졸려 굿나잇 ‪#‎hani‬"

"꿀잠‪#‎hani‬"

"좀 찍자ㅋㅋ ‪#‎hani‬"

"얘 왜이러는 걸까요 ‪#‎보리‬#수영이네멍뭉"

"얘 왜이러는걸까요 ?! 셩 하루만 빌려줘
 What happened? ‪#‎보리‬#셩이네멍뭉"


"괜찮아요? 많이 놀랐죠? 킬미힐미 마지막회 안요나 잠시였지만
 즐거웠어요 ‪#‎킬미힐미‬#안요나#나지금오빠한테간다"
"Are you okay? You were really surprised, weren't you? "Kill Me, Heal Me"
last episode, Ahn Yona. It was momentary but enjoyable.
  ‪#‎KillMeHealMe‬‪#‎AhnYona‬ ‪#‎ImGoingToOppaNow‬"

trans sonexstella
http://www.twitlonger.com/show/n_1sl6ao9

"‪#‎짤줍짤줍‬ ‪#‎땡큐‬"

"Sunday"

"하니 여기있지 . 미용하자....."
"Hani is right here. Let's get you groomed....... "

trans sonexstella

"Hello there[害羞] 好晚的晚安[月亮]"

"Yuri X Esteelauder ‪#‎highcut‬#3월19"


"아침부터 색칠공부 ‪#‎Hers‬#suwa#고맙습니다"
"Early morning colouring practice #Hers ‪#‎suwa‬ ‪#‎thankyou‬ "

trans sonexstella

"接着我的爱 "

"2015 formula1 petronas malaysia prix ‪#‎f1‬"

"공연 전에는 가볍게 ^^ ‪#‎greek‬#yogurt#건강한맛#후디스"

"Salad+yogurt=‪#‎greek‬#yogurt#건강한맛#건강챙기기"

Follow her at: Yulyulk@Instagram
Follow her in Weibo at yulyulk1701903
See her posts of February (2015)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Open Cbox